Списание Осем
Абонирай се
за Списание 8

Коледни пости 2016

Съветите на Vita Rama

Всяка годината коледните пости започват на 15 ноември и продължават 40 дни до 24 декември - Бъдни Вечер. Постите са благоприятен период и възможност за всеки, който иска да бъде по-добър, скромен, смирен, благ, здрав, чист и духовно осъзнат. Чрез следването им можем да пречистим тялото и сърцето си и да се облагородим физически, умствено и духовно.

По време на коледните пости специалистите на Лечебен център Vita Rama ви препоръчват:

1. Пълноценно и разнообразно растително хранене.

Изключване на всички видове животински храни:
  • месо, риба, морски дарове;
  • яйца;
  • млечни продукти – прясно мляко, кисело мляко, сирене, кашкавал, извара, масло;
  • концентрирани мазнини (рафинирани и студено пресовани) – маргарин, олио, зехтин, шарлан, ленено, сусамово, кокосово масло и др.;
  • гъби;
  • тестени и захарни изделия (рафинирани и съдържащи мая и мазнини) – хляб с мая/мазнина, баници, пица, хамбургери, дюнери, бисквити, вафли, шоколад, чипсове и др.;
  • консервирани сокове в кутии;
  • безалкохолни напитки;
  • по възможност: всички видове чеснови и люти храни – лук, чесън, праз, чили, както и интоксиканти и стимуланти: кафе, енергийни напитки, алкохол и други опиати.

Включване на разнообразни растителни храни:
  • плодове – ябълки, круши, грозде, райски ябълки, нар, мушмули, банани, цитрусови плодове и др.;
  • зеленчуци – тиква, моркови, червено цвекло, гулия, зеле, червена пиперка, алабаш, пащърнак, тиквичка, зелен боб, броколи, карфиол, целина, краставица, маруля, копър, магданоз, рукола, домати и др.;
  • високо скорбялни зеленчуци – картоф, сладък картоф, ямс, кестени;
  • кълнове – рукола, люцерна, боб мунг, броколи, лимец, жито;
  • зърнени храни – ориз, просо, елда, киноа, амарант,
  • царевица, царевично брашно, овес, ечемик, лимец, жито, булгур и др.;
  • бобови храни – боб, леща, нахут, грах, соя и др.;
  • семена и ядки – ленено семе, конопено семе, чиа, сусам, тиквено семе, бадеми, орехи, лешници и др.;
  • медни продукти – мед, пчелен прашец, пчелно млечице;
  • билки, подправки и чайове – лайка, мента, шипка, мащерка, маточина, жълт кантарион, глухарче, сминдух, куркума, чубрица, кимион, целина, червен пипер, копър, майорана, босилек и др.



Правилно приготвяне на храните:




2. Достатъчно движение и методи за релаксация:
  • минимум 15-20 минути дневно за раздвижване чрез подходяща за вас физическа активност, която ще зареди тялото ви с жизненост и сила.
  • 10-15 минути за релаксация преди лягане. Например йога нидра, чрез която да отпуснете натрупалото се физическо и ментално напрежение.
  • 10 минути вечер за анализ на поведението и как е преминал денят ви. Това ще ви даде възможност да осъзнаете слабостите и грешките си, и да работите върху тях осъзнато.
3. Въздържание от, нечисти мисли и думи, страсти, завист, злоба, алчност и похот.

Следването на Коледните пости, според предписанията на Лечебен център Vita Rama, ще ви гарантира значително подобрение на цялостното здраве:
  • пречистване на организма;
  • повишаване на имунитета;
  • възстановяване и регулиране на баланса на организма;
  • подобряване на здравето и жизнеността;
  • намаляване на излишните килограми;
  • намаляване на стреса и подобрение на психическата издръжливост и самочувствие;
  • хармония между тяло и душа.

Пожелаваме ви успех!
 
ПОДОБНИ СТАТИИ

 

Самовъзстановяване на организма чрез движение

Съветите как да изберем полезните упражнения на специалистите от Вита Рама повече »

Здраве
 
 
0

Първата Фабрика за природа

снимка: http://www.infmetry.com/coolstuff/wp-content/uploads/2012/02/20120131-leaf-21.jpg

Отваря врати в столичния кв. "Манастирски ливади", за да възпитава в екологичен начин на живот повече »

Събития
 
 
2

Как да победите в игрите на глада

Снимка:polzavred.ru

Няколко съвета за по-леки пости повече »

Здраве
 
 
0
Разплащателни карти
Защита за онлай разплащане