Събития

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

Шести пореден сезон на дарителската кампания за образованието във ВУЗ на абитуриенти без родители

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега
#steniskanabala стартира за шеста поредна година. Благотворителната инициатива на Мото-Пфое е в полза на българските абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение и осигурява техния равен старт в живота след завършването на 12-и клас.

Столичният комитет на БЧК е традиционният партньор, който се грижи даренията от кампанията да достигнат до точните кандидати и им осигурят развитие в избраната учебна специалност. Откриващото събитие за сезон 2019 се състоя в литературен клуб "Перото", любезно предоставен на организаторите безвъзмездно от страна на Национален дворец на културата. В присъствието на представители на медиите управителят на Мото-Пфое, Атанас Фурнаджиев, приветства гостите и бенефициентите от предходните години на програмата. Обръщение отправи и Румен Иванов, Изпълнителен директор на DHL Express Bulgaria – традиционния официален логистичен партньор.

За 5-те години дотук, от 2014-а до 2018-а включително, #steniskanabala спечели огромен отклик в обществото и продължава да се радва на нарастващ интерес. Каузата постоянно набира популярност и пълната сума на даренията вече достигна 422 432 лева. Общо 7 877 души предоставиха тези средства, заявявайки символа на програмата – тениска, за да я облекат на абитуриентския си бал, изпращането или годишнината от завършването си. 150 са училищата от цялата страна, които се включиха с клас или цял випуск за 5-те пълни години досега, като много от тях участват вече традиционно в кампанията. Абитуриентите сираци, които получиха като студенти първокурсници своите стипндии от дарителската кампания, наброяват 191, а на 69 души с много добър и отличен успех по време на втората, третата и четвъртата година от следването се предостави като поощрение допълнителна финансова помощ.

От днес на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата, може да дари средства – онлайн или по банков път – за образованието на зрелостниците без родители от Випуск 2019. Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениската. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.
    В шестия сезон на #steniskanabala кампанията не разчита на известни лица за ракета носител, нито поставя задачи и предизвикателства в интернет. Този път организаторите представят нещо уникално, инспирирано от културата и потребностите на тийнейджърите. Тениската се предлага в три дизайна, но има един общ, запомнящ се образ. Във фокуса на кампанията е сърцето – неотменен символ на съпричастност и подкрепа. Запазен знак на #steniskanabala 2019, то е център в новата тениска, а дизайните са вдъхновени и заимствани от забавленията и интересите на тийнейджърите: технологии, стрийтарт култура, бординг.
    Какво се получава, когато момче балансира със своя борд върху цилиндър, на който е сложена щампа на сърце? Или, когато се управлява дрон с капеща боя така, че той да прави безразборни, абстрактни кръгове върху шаблон на сърце? И още, въоръжени с маска и предпазни очила, може ли смело да нарисуваме със спрей смешен и небрежен образ на сърце? С тези похвати са отпечатани изображенията върху новите тениски на #steniskanabala 2019. На едноименния сайт посетителите ще видят видеоклипчета, онагледяващи технологията на съдаване – "индо борд", "дрон мастер" и "стрийт арт". Преди окончателно да изберат тениската с изображение на сърце, която най-много им харесва, те ще видят и галерия с модели в реална среда, за да си представят съвсем точно, как ще им стои тя. Има и такива, съчетани с елегантните поли и аксесоари на Muse shop. Те създават пълнокръвната представа за истинска бална визия. Следваща изненада в тазгодишния дизайн е, че щампите са цветни. Традиционните черно-бели тениски от първите пет години на кампанията остана в историята. Новата колоритна визия е в унисон с пълнокръвния живот и оптимистичната нагласа на тийнейджърите.
Най-нетърпеливите абитуриенти в настоящата година вече заявиха своето участие в кампанията. Това са училища в София, Бургас, Рудозем, Пловдив и Вършец. Организаторите очакват от днес те да се умножават и да повличат след себе си още много свои връстници, които разпознават важното и ценното в живота – образованието и взаимопомощта.
В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2019 г. ще помогне Столичен комитет на Български Червен Кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта
www.steniskanabala.bg

DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата, доставяйки благотворитено на дарителите тениските, символ на кампанията.
    Видеоклипчетата с технологиите за правене на тениските през 2019 г. може да се намерят на страниците на Мото-Пфое – YouTube, VBox7, Facebook.
Instagram е новият канал на кампанията, на @s.teniskanabala може да се видят всички галерии със снимки.
    Заявки за тениски и информация за дарения: www.steniskanabala.bg, steniskanabala@motopfohe.bg и на тел. 02 9842 387
    Регламент и документи за кандидатстване за стипендия по програмата: www.steniskanabala.bg
Какво откри Буда? Събития

Какво откри Буда?

Посетете събитието на ангела Мила, ако търсите себе си и щастието

Подарете си неповторим портрет от Гаро Кешишян Събития

Подарете си неповторим портрет от Гаро Кешишян

От 20-и до 26-и март имате възможност да застанете пред обектива на прочутия фотограф

На 5 април в София стартира безплатен курс по Паневритмия Събития

На 5 април в София стартира безплатен курс по Паневритмия

Ще се провежда всеки петък от 18 до 20 ч. в хотел „Европа”

Лиз Бурбо: Земята е едно голямо училище по любов Събития

Лиз Бурбо: Земята е едно голямо училище по любов

Слушай своето тяло - твоя най-голям приятел

Уникалните шведски раници KÅNKEN и в България Събития

Уникалните шведски раници KÅNKEN и в България

Колко от нас носят произведение на изкуството всеки ден на гърба си?

Паневритмията – здраве и подмладяване Събития

Паневритмията – здраве и подмладяване

В приказния свят на танца и игрите.

Tайнствената съдба на една от най-популярните български писателки преди 1944 г. Събития

Tайнствената съдба на една от най-популярните български писателки преди 1944 г.

Премиера на най-новия роман на Боряна Дукова „Извън редовете”

В Заешката дупка на реалността Събития

В Заешката дупка на реалността

Сборникът разкази „По пътя към...“ на Георги Атанасов

На 18 март е премиерата на „Формулата на Тео” Събития

На 18 март е премиерата на „Формулата на Тео”

Уникален документален филм за Теодосий Теодосиев, създаващ таланти в областта на физиката

Честит осми март! Събития

Честит осми март!

Нека днес не забравяме едно простичко нещо

Честита Баба Марта! Събития

Честита Баба Марта!

Днес е един най-истинските, чисти и светли български празници

Траките и Орфей, рода Дуло, Атила, богомилите... Какво още не знаем за тях? Събития

Траките и Орфей, рода Дуло, Атила, богомилите... Какво още не знаем за тях?

Научете по време на новия събор на древното познание

Две български вина спечелиха медали на конкурс в Япония Събития

Две български вина спечелиха медали на конкурс в Япония

„Вила Ямбол" Шардоне е със златно отличие, а Кaберне Совиньон от същата серия е със сребро

Започна регистрацията за осмото издание на Байк и рън за Чепън Събития

Започна регистрацията за осмото издание на Байк и рън за Чепън

В Драгоман ще се разгърне богата културна и спортна програма

„Излекувах се от рак с черен кимион и масло от ядки” Събития

„Излекувах се от рак с черен кимион и масло от ядки”

В книгата „Есенциалните масла – преоткритата алтернатива за здраве” Мила Георгиева разказва своята невероятна история

Да се справим с ограничаващите вярвания в живота си Събития

Да се справим с ограничаващите вярвания в живота си

Техника за емоционална свобода ни помага да се справим с негативните повтарящи се модели

*