Храна за щастие08 октомври 2018

Яжте мазнини и отслабвайте!

7 основни принципа на новите нисковъглехидратни режими

Яжте мазнини и отслабвайте!

Жените полудяха на тема отслабване. Мъжете плахо ги следват, но армията от въодушевените от бързото сваляне на килограми с ядене само на мазни храни и почти никакви въглехидрати, набъбва от ден на ден. Доктор Марк Хайман, в книгата си „Яж мазнини и отслабвай“, се спира на седем важни момента от революционния режим. Авторът на „Eat Fat, Get Thin” е категоричен, че за да се намали теглото, трябва да се ядат мазни храни. 


1.Зеленчуците са основата на хранителния режим. 

Самият Хайман нарича своето изобретение нещо средно между палео- и веганската диети. Яде се умерено месо и млечни производни и се изключват продукти с високо съдържание на захар и бързи въглехидрати. 70–80 % от приеманата храна трябва да е с растителен произход: зеленчуци, зърнени храни, бобови култури и плодове. Продуктите трябва да са с високо съдържание на фибри. 

2.Носете си в чантата бадеми

Марк пише, че винаги, когато пътешества, си носи пакетче сурови ядки. Това му помага да не се изпусне и да хапне нещо непозволено, когато е далеч от дома и не може да си приготви веднага нещо здравословно за обяд или вечеря. 
Ядките съдържат много белтъчини, а те стабилизират нивото на захарта в кръвта и подобряват самочувствието. Също така подобряват храносмилането и създават усещане за ситост.

 
3.Зехтинът става крал

Маслиновото масло е един от най-полезните продукти. Но както всяка мазнина носи и калорийност, ето защо се препоръчва за заместник на кравето масло и маргарина, а не просто като добавка към дневното ви меню. 

4.Вместо стек и ребърца — мазни риби

(Въпреки че се дава възможност всеки да си определи приоритетите според вкусовете си, така че по-точно е: стек и ребърца за някои - тлъсти риби за други).
Тлъстите риби като сьомга и скумрия са богати на мастни киселини Омега 3. Те не се произвеждат в човешкото тяло и се набавят с различни продукти отвън, а са жизнено важни за доброто функциониране на организма. Някои изследователи са на мнение, че мастните киселини Омега 3 предотвратяват болести на сърцето и инсулт. 

5.Добавете в менюто авокадо

Авокадото е божествен плод. Препълнено е с полезни вещества: от калий и фолиева киселина, до витамините C, Е и от група B. Съдържа малко захар и много целулоза. Едно авокадо от 100 грама съдържа около 200 калории. 

 
6.Намалете до минимум белия хляб, макароните и ориза
(В някои режими, например на Атанас Узунов, тези продукти са изключени напълно от менюто)

7.Изключете сладките мазнини

„Сладките мазнини — това е реалната опасност – казва Хайман. – Съчетанието мазнини със захар или с рафинирани въглехидрати провокира покачването на инсулина, а оттам и покачването на теглото.”
„Пеганизмът е по-скоро философия с насоки, отколкото строго спазване на определен начин на хранене, включващ последните научни факти и схващания за храненето и подпомагащ тялото ви да бъде в дългосрочен план в оптимална форма”. Това пише в книгата „Яж мазнини и отслабвай” д-р Марк Хаймън.

Периодичното гладуване при вируси Храна за щастие

Периодичното гладуване при вируси

То може да отслаби имунната система, ако се превърне в непосилен стрес за тялото

Пилешката супа е лечебна Храна за щастие

Пилешката супа е лечебна

Тя съдържа аминокиселината цистеин, която помага за изчистването на белия дроб и облекчава кашлицата и хремата

Живата храна вдига имунитета Храна за щастие

Живата храна вдига имунитета

Как да се храним във време на вируси обяснява доц. д-р Милена Георгиева от БАН

Убийците на здравия сън Храна за щастие

Убийците на здравия сън

Не яжте зеленчуци, джинджифил и захар преди лягане!

Една седмица фаст фуд и губим контрола над преяждането Храна за щастие

Една седмица фаст фуд и губим контрола над преяждането

След 7 дни с мазнини и захар, мозъкът се представя зле на тестове за памет

Перфектната закуска Храна за щастие

Перфектната закуска

Орехи – за изобилие от здравословни бактерии в червата и здраво сърце

„Засега по-здравословна храна от житото няма” Храна за щастие

„Засега по-здравословна храна от житото няма"

Време е за диетата, завещана ни от Учителя Петър Дънов!

Перфекционизъм в чаша Храна за щастие

Перфекционизъм в чаша

Добре дошли в дома на виното„Златен Рожен“ - 14-16 февруари

Пиенето на чай подобрява дейността на мозъка Храна за щастие

Пиенето на чай подобрява дейността на мозъка

Няколко чаши седмично от напитката удължават живота

Кетодиетата е полезна за кратки периоди Храна за щастие

Кетодиетата е полезна за кратки периоди

Опити с мишки сочат, че те почват да ядат повече мазнини, отколкото могат да изгорят и затлъстяват

Да се влюбиш във виното Храна за щастие

Да се влюбиш във виното

Ресторант GRAPHITE - пространство, което вдъхновява

Мляко с 8 пробиотика! Храна за щастие

Мляко с 8 пробиотика!

Киселото мляко на „Опицвет“ носи вкуса на детството, защото кравите им се хранят с органични храни, закваските са 100% български и няма Е-та

Как да удължим живота си Храна за щастие

Как да удължим живота си

През последните години коензимът НАД+ стана популярен като мощна добавка против стареене

Кетодиетата може да развали зъбите Храна за щастие

Кетодиетата може да развали зъбите

Как да регулираме рН нивото в устата ни