ЗдравеГергана Радович / 25 януари 2019

Как да подобрим качеството на съня си с три лесни стъпки?

Станете част от практическия семинар „Енергийната психология – мост между два свята“ на 23 февруари в хотел Хемус

Как да подобрим качеството на съня си с три лесни стъпки?
Ако сте част от корпоративния свят, то ежедневието ви несъмнено е динамично, а психическото напрежение, тревожността, необходимостта от спазването на крайни срокове, конфликтите с колегите, хроничната болка са негов верен спътник.

Тези проблеми рядко остават на бюрото ви в края на работния ден и така професионалният стрес се прехвърля върху семейните ви отношения, грижите, които полагате за себе си, режима на живот, който бихте искали да поддържате и в крайна сметка върху качеството на съня ви.

Скорошно мащабно проучване показва, че близо 30% от хората във водещи световни икономики, в това число Великобритания, Германия, САЩ, Япония, Бразилия и Австралия страдат от проблеми със съня и системно недоспиване. Най-големият процент от хората, участвали в проучването, посочват професионалния си живот като основна причина за това. Така се оказва, че непълноценният сън е пряко свързан с усилията да бъдем по-успешни, по-подготвени, да постигаме повече и да растем в кариерата си. По-страшното е, че много хора приемат това за напълно нормално и не му обръщат внимание, докато не стане късно.

Как можете да подобрите качеството на съня си?

За да го постигнете е важно да осъзнаете потребността от това и след това да предприемете насочени действия, за да определите приоритетите си и да промените нездравословните си навици на живот. Така най-важните здравословни навика за активния човек от корпоративния свят са три прости стъпки:

Сутрин: Ограничаване на употребата на кафе и тонизиращи напитки, които съдържат кофеин. Приемайте ги най-късно до 14 часа. Кофеинът има време на полуразпад около 6 до 8 часа, което означава, че дори 8 часа след изпиването на последното кафе, в тялото ви има половината от дозата кофеин, съдържаща се в кафето.

През деня: Намиране на време за спорт по-рано през деня, така че тренировката да приключва най-късно в 19-20 часа. Активното физическо натоварване затопля тялото и повишава сърдечната дейност, но за да заспите ви е необходимо точно обратното.

Вечер: Отделяйте време за целенасочена мускулна релаксация или медитация за отпускане преди заспиване.

Съществува обаче и един малко по-различен метод от енергийната психология, който води да много по-ефективни и дълготрайни резултати. Това са техниките за емоционална свобода или накратко ТЕС. Той е изключително лесен за научаване и прилагане инструмент, който е способен да ви накара да спрете тревожните мисли, да се отпуснете и да заспите буквално за няколко минути.

Ако искате ефективно да се справите с безсънието и други наболели проблеми в живота си, станете част от практическия семинар „Енергийната психология – мост между два свята“ на 23 февруари в хотел Хемус. Читателите на Списание 8 могат да се възползват от 20% отстъпка от цената на билетите с код SPISANIE8. 

Може да вземете вашите билети още сега: https://bit.ly/2WhPlTK

Програма на събитието:



Вижте събитието във Фейсбук ТУК

Гергана Радович,
холистичен терапевт и преподавател по ТЕС 

Д-р Сонам Дордже: Астрологията влияе върху тибетската медицина Здраве

Д-р Сонам Дордже: Астрологията влияе върху тибетската медицина

Всеки трябва да намери своя си начин да поддържа тялото си в баланс, твърди терапевтът в тибетски център Мончара

Смъртоносни ли са електронните цигари? Здраве

Смъртоносни ли са електронните цигари?

Медицинските и социалните факти за вейпинга са силно притеснителни

Ниското образование и мръсният въздух по-вредни за сърцето от солта Здраве

Ниското образование и мръсният въздух по-вредни за сърцето от солта

Кардиолози от ЕС изброиха 14 от най-сериозните фактори за смърт от сърдечно-съдови заболявания

Чисто и осъзнато в едно Здраве

Чисто и осъзнато в едно

За Ирена и Вихра екопрепаратите на „Тиера Верде“ са сбъдната екомечта

Търсят в черния дроб причините за Алцхаймер Здраве

Търсят в черния дроб причините за Алцхаймер

Всичко, което насърчава инсулинова резистентност, повишава риска от деменция

Отслабването е в главата Здраве

Отслабването е в главата

Човек трудно се разделя с резервите по тялото, ако има страхове, не може да прости, или има нужда от любов

Изхвърли старото, за да дойде здравето Здраве

Изхвърли старото, за да дойде здравето

Антипаразитнaта билкова програма „Хербалкан“ изчиства акне, помага при болно сърце, отслабваш и си връщаш енергията

Недоспиването – риск за исхемична болест на сърцето и инсулт Здраве

Недоспиването – риск за исхемична болест на сърцето и инсулт

Които не си доспиват имат също така високо кръвно и висок холестерол

Направи живота си Happy Life Здраве

Направи живота си Happy Life

Happy life осигурява необикновено физическо и емоционално преживяване вместо стандартна тренировка

Тибетската медицина – как да постигнем равновесие между основните енергии Здраве

Тибетската медицина – как да постигнем равновесие между основните енергии

Център Monchara има мисията да запознае повече хора с неограничените й възможности

Дихателни йога техники за охлаждане на тялото Здраве

Дихателни йога техники за охлаждане на тялото

Хубаво е да си припомним, че древните йоги са ни дали знанието как да се охладим сами

ПОЗА ЛОТОС: Цветето на светлината Здраве

ПОЗА ЛОТОС: Цветето на светлината

Цветето на светлината е свещено растение, което олицетворява чистота на съзнанието и просветлението на душата

Лиз Бурбо: Притежаваме силата да се излекуваме сами Здраве

Лиз Бурбо: Притежаваме силата да се излекуваме сами

Известната психоложка за книгата си „Слушай своето тяло“ и скритите послания, които организмът ни изпраща чрез заболяванията

ПОЛЗИТЕ ОТ ЙОГА: Всичко се съдържа в АУМ=ОМ. Здраве

ПОЛЗИТЕ ОТ ЙОГА: Всичко се съдържа в АУМ=ОМ.

Асани, Пранаяма, Пратяхара и Самадхи

Кърмене срещу детско затлъстяване Здраве

Кърмене срещу детско затлъстяване

Наднорменото тегло е „заразно", твърдят учени