Здраве

Как да подобрим качеството на съня си с три лесни стъпки?

Станете част от практическия семинар „Енергийната психология – мост между два свята“ на 23 февруари в хотел Хемус

Как да подобрим качеството на съня си с три лесни стъпки?
Ако сте част от корпоративния свят, то ежедневието ви несъмнено е динамично, а психическото напрежение, тревожността, необходимостта от спазването на крайни срокове, конфликтите с колегите, хроничната болка са негов верен спътник.

Тези проблеми рядко остават на бюрото ви в края на работния ден и така професионалният стрес се прехвърля върху семейните ви отношения, грижите, които полагате за себе си, режима на живот, който бихте искали да поддържате и в крайна сметка върху качеството на съня ви.

Скорошно мащабно проучване показва, че близо 30% от хората във водещи световни икономики, в това число Великобритания, Германия, САЩ, Япония, Бразилия и Австралия страдат от проблеми със съня и системно недоспиване. Най-големият процент от хората, участвали в проучването, посочват професионалния си живот като основна причина за това. Така се оказва, че непълноценният сън е пряко свързан с усилията да бъдем по-успешни, по-подготвени, да постигаме повече и да растем в кариерата си. По-страшното е, че много хора приемат това за напълно нормално и не му обръщат внимание, докато не стане късно.

Как можете да подобрите качеството на съня си?

За да го постигнете е важно да осъзнаете потребността от това и след това да предприемете насочени действия, за да определите приоритетите си и да промените нездравословните си навици на живот. Така най-важните здравословни навика за активния човек от корпоративния свят са три прости стъпки:

Сутрин: Ограничаване на употребата на кафе и тонизиращи напитки, които съдържат кофеин. Приемайте ги най-късно до 14 часа. Кофеинът има време на полуразпад около 6 до 8 часа, което означава, че дори 8 часа след изпиването на последното кафе, в тялото ви има половината от дозата кофеин, съдържаща се в кафето.

През деня: Намиране на време за спорт по-рано през деня, така че тренировката да приключва най-късно в 19-20 часа. Активното физическо натоварване затопля тялото и повишава сърдечната дейност, но за да заспите ви е необходимо точно обратното.

Вечер: Отделяйте време за целенасочена мускулна релаксация или медитация за отпускане преди заспиване.

Съществува обаче и един малко по-различен метод от енергийната психология, който води да много по-ефективни и дълготрайни резултати. Това са техниките за емоционална свобода или накратко ТЕС. Той е изключително лесен за научаване и прилагане инструмент, който е способен да ви накара да спрете тревожните мисли, да се отпуснете и да заспите буквално за няколко минути.

Ако искате ефективно да се справите с безсънието и други наболели проблеми в живота си, станете част от практическия семинар „Енергийната психология – мост между два свята“ на 23 февруари в хотел Хемус. Читателите на Списание 8 могат да се възползват от 20% отстъпка от цената на билетите с код SPISANIE8. 

Може да вземете вашите билети още сега: https://bit.ly/2WhPlTK

Програма на събитието:



Вижте събитието във Фейсбук ТУК

Гергана Радович,
холистичен терапевт и преподавател по ТЕС 

Солта на живота Здраве

Солта на живота

Еликсирът Quinton донася здраве от дълбините на океана

Лесно ли е да намалим антидепресантите? Здраве

Лесно ли е да намалим антидепресантите?

Много хора се оплакват от безпокойство, когато се опитат да ги намалят или спрат

Нов човек Здраве

Нов човек

„Програма „Нова клетка“ гони болести и учи на здравословен начин на живот

Да се свържем със своята женственост Здраве

Да се свържем със своята женственост

Как да бъдем в синхрон със своето тяло?

Микронутриентен зодиак Здраве

Микронутриентен зодиак

Най-полезните храни според зодията

Хипотеза: Хипертонията не е болест, а характер… Здраве

Хипотеза: Хипертонията не е болест, а характер…

Хипертоникът е човек, който не може да противостои на ситуация и преживява всичко в себе си

Захарта е супер антиоксидант Здраве

Захарта е супер антиоксидант

Другата страна на въглехидратите

За най-чаровния период от живота на жената Здраве

За най-чаровния период от живота на жената

Какви са симптомите на менопаузата?

Ролята на калия и натрия при зачеването Здраве

Ролята на калия и натрия при зачеването

Едно от най-забележителните свойства на натрия е неговата роля за множество аспекти на фертилността – от сексуалното желание и репродукция – до износването и кърменето

Подари на тялото си вълшебство Здраве

Подари на тялото си вълшебство

Център „Чакра“ ще получите автентичен аюрведа йога масаж от най-добрите терапевти лечители

Витамин C за здраве и младост Здраве

Витамин C за здраве и младост

Аскорбиновата киселина предпазва от множество заболявания, а липсата ù причинява сериозни проблеми

Хербалкан е единственият производител в България на тинктури от свежи билки Здраве

Хербалкан е единственият производител в България на тинктури от свежи билки

Продуктите ще се предлагат и по време на новото ни събитие Списание Осем НА ЖИВО

Уникални продукти на ХомеостазаⓇ от дребни диви риби и камили Здраве

Уникални продукти на ХомеостазаⓇ от дребни диви риби и камили

Ще се предлагат и по време на новото ни събитие Списание Осем НА ЖИВО

Следпразнично прочистване - освободи се от натрупаното Здраве

Следпразнично прочистване - освободи се от натрупаното

Лек и приятен режим за изчистване през зимните месеци

Гуру Йоги Тан: Самонаблюдение срещу бърнаут! Здраве

Гуру Йоги Тан: Самонаблюдение срещу бърнаут!

Съветите на будисткият тантра учител гуру Йоги Тан как да се справим с бърнаута

12 съвета за оптимална имунна система Здраве

12 съвета за оптимална имунна система

Как да запазим здравето и добрата си кондиция в рисковите зимни месеци

*