ЗдравеАлбина Фабиани / 06 ноември 2020

Има ли лек панацея?

INFINITY стига до всички клетки, помага им да дишат, да се хранят и да се пречистват от токсини

Има ли лек панацея?
Има ли лек панация? Повечето хора ще кажат - не, защото сме различни. Но на физиологично, биологично и клетъчно ниво всички сме еднакви. Казваме, че един лек е панацея, когато работи върху всички клетки, включително мозъчните. Но и това е възможно.
INFINITY ATP е малка молекула, съставена от атоми въглерод, водород, сяра и кислород. Само за минути тя се разпространява до всички клетки, като възстановява тяхната дейност. Поради своите малки размери лесно се пренася чрез кръвта из цялото тяло, разтваря органични и неорганични вещества (т. нар. детоксификация) и лесно се движи през слоевете на кожата.

Тези, които са били на програма „Нова клетка“, знаят, че всичко в света, включително здравето (физическото тяло) е манипулация на елекрическата полярност. INFINITY има уникална полярност  - едното є „лице“ може да се прикрепи към водоразтворими молекули, а другото - към мастноразтворими молекули. Действа и в течна, и в мазна среда, което възстановява клетъчното дишане.

Според полярността на средата INFINITY променя пространствата между собствените си молекули, явление, наречено конформация. Редът и разстоянието на тези молекули определят въздействието спрямо здравното състояние на всеки индивид. INFINITY може да взаимодейства с протеините и да се движи през тях. Тази податлива конфигурация е причината INFINITY да се усвоява с лекота през повърхността на кожата и да притежава болкоуспокояващи свойства.

INFINITY преминава и се движи през кожата по 3 очарователни начина. Първо, може да сменя места с водни молекули. Второ, може да предизвика както хидрофобни (отблъсква водата), така и хидрофилни ( смесва се с вода) реакции в порите на кожата, отслабвайки електромеханичните сили и позволявайки да бъде транспортьор: каквото и да носи, да премине.

КЛЕТКАТА СЕ ЛЕКУВА САМА
Основният терапевтичен принцип на формулата е, че клетъчното увреждане се променя структурално - клетката се лекува и се възстановява чрез промяна на структурата на водата вътре в самата клетка.
Пропускливостта на клетъчната мембрана (клетъчното дишане) също се променя. Формулата има тенденция да натрупва бели кръвни телца, като така помага на тялото да се бори с инфекциите.  Активираните чрез формулата макрофаги имат специфични свойства. Те са буквално отрова за туморните клетки, както и са естествена химиотерапия за онкологичните заболявания.

INFINITY  има тенденцията да усилва имунитета и помага при множествена склероза, системен лупус, еритематоза, ревматоиден артрит, саркоидоза, лимфоиден тиреоидит, язвен колит, лепроматозна проказа, рак, вродени заболявания, свързани с дефицит или дисфункция на Т-клетките.

INFINITY замества водата в живата клетка и поради това забележително свойство може да лекува болната клетка, като унищожава свободните радикали. Формулата лесно пресича клетъчните мембрани, без да разрушава целостта им, като по този начин насърчава клетъчното дишане и транспортирането на хранителни вещества в клетката и на  отпадъци извън нея.

РАЗГРАЖДА ОБВИВКАТА НА КОРОНАВИРУСА
Формулата е ефективно болкоуспокояващо, което блокира нервната проводимост, създаваща болка. Намалява подуването и подобрява кръвоснабдяването в зоната на нараняване, като разширява кръвоносните съдове и увеличава доставянето на кислород и намалява слепването на тромбоцити в кръвта. Стимулира оздравяването и се прилага при лечение на депресия, фибромиалгия, артрит, интерстициален цистит, наранявания при спорт, застойна сърдечна недостатъчност, диабет, рак и СПИН.

Формулата е силно ефективна при травми - навяхвания, натъртвания, фрактури на костите и други наранявания при спорт. Има противовъзпалителни свойства, облекчава болката и повишава кръвообращението. Колкото по-бързо се приложи след нараняване, толкова по-добър е резултатът. Обикновено има облекчаване след 20 минути или по-малко, а болката и подуването често отминават почти напълно до няколко часа.

Приет след инсулт, продуктът може да разтвори съсирека, причинил инсулта, възстановявайки циркулацията и избягвайки парализа.  INFINITY помага за неутрализиране на вредното въздействие върху сърцето и мозъка при разстройства, включващи нараняване на главата и гръбначния мозък, дисфункция на паметта и исхемична болест на сърцето.

Когато се комбинира с антибиотици, продуктът променя бактериите и от резистентни към даден антибиотик те стават чувствителни. Продуктът може да се използва за транспортиране на антибиотици до труднодостъпни участъци от тялото с отлични резултати, като костния мозък и мозъка.

При заразяване с коронавирус формулата разтваря спайковия протеин на вируса, оставяйки ядрото му незащитено и уязвимо за имунната система.

Само за читателите на Списание 8!
Може да ползвате 5% отстъпка с код: SPISANIE8 на www.nucell-bg.com/инфинити

Редовните читатели познават Албина Фабиани - както от рубриката є (2018 г.), така и от „Програма Нова клетка“, която е върнала здравето и младостта на хиляди. Албина е специалист по нутриционална епигенетика, истински новатор в медицината. Тя разработва хранителни режими и формули, които връщат енергията в човек и той сам се лекува. Сред последователите є са знаменитости като Род Стюард.

Статията е публикувана в брой 10/2020 на Списание 8
Купете броя от тук

Има ли връзка между кръвната група и риска от зараза с COVID-19 Здраве

Има ли връзка между кръвната група и риска от зараза с COVID-19

Хипотези: по-опасна е инфекцията за хората с кръвна група А, при нулева група - намален риск

Витасин - Натурална българска грижа за кожата Здраве

Витасин - Натурална българска грижа за кожата

Всяко кремче е напълнено на ръка и всяка кутийка затворена от семейство Ташеви

Природна грижа за кожата с Debora Golden Nature Здраве

Природна грижа за кожата с Debora Golden Nature

С правилно подбрани натурални извлеци и съставки вашата кожа получава всичко, което ù е нужно, за да е свежа, подхранена и неустоима

Д-р Далке към българите: Вие решавате, не чакайте държавата! Здраве

Д-р Далке към българите: Вие решавате, не чакайте държавата!

Авторът на „Болестта като път" не яде месо от 50 г., препоръчва „миротворна" храна и укрепване на имунната система

Ваксини Covid-19: етични, правни и практически съображения Здраве

Ваксини Covid-19: етични, правни и практически съображения

Съвет на Европа: Ваксинацията НЕ е задължителна и никой не е подложен на политически, социален или друг натиск да се ваксинира

Октомври 2020 г.: самоубийците в Япония са повече от починалите от COVID-19 за 10 месеца Здраве

Тревожният скок се дължи на жени, работещи в отрасли, засегнати от пандемията

Жителите на австрийски ски курорт с 8 месеца имунитет срещу COVID-19 Здраве

Жителите на австрийски ски курорт с 8 месеца имунитет срещу COVID-19

90% от хората с положителен тест през април са имали антитела за вируса през ноември

117-годишна се възстанови напълно от Covid-19 Здраве

117-годишна се възстанови напълно от Covid-19

Люсил преживява пандемията от испански грип и две световни войни

Във Виена стартира проект „Всички правим гаргара” Здраве

Във Виена стартира проект „Всички правим гаргара"

Служители на някои компании се тестват два пъти седмично вкъщи за COVID-19

Във времената на социална дистанция скуката може да е опасна за обществото Здраве

Във времената на социална дистанция скуката може да е опасна за обществото

За някои хора дори болката може да е по-приемлива от отегчението

Ставите се лекуват със 120 минути ходене веднъж на три дни Здраве

Ставите се лекуват със 120 минути ходене веднъж на три дни

Съветите на Олег Торсунов колко да са дълги разходките ни, за да сме здрави

От страх винаги правим обратното на това, което трябва Здраве

От страх винаги правим обратното на това, което трябва

Лууле Вилма за прошката, която лекува и за самозаблудите, които ни разболяват

Растителен пробиотик за здраво гърло Здраве

Растителен пробиотик за здраво гърло

Българската биотехнологична компания GENESIS създаде пробиотик, който предпазва от възпаления гърлото и устната кухина и поддържа чревната микрофлора в баланс

Защо случаите на COVID-19 ще почнат да намаляват Здраве

Защо случаите на COVID-19 ще почнат да намаляват

Дж. Меркола: COVID-19 е най-големият фалшификат в историята на човечеството

Д-р Меркола: Информирайте се, преди да се ваксинирате! Здраве

Д-р Меркола: Информирайте се, преди да се ваксинирате!

Бъдете смели. Ще ви критикуват, че сте посмели да говорите за „другата страна“ на историята с ваксината