
„Това ще насърчи аудиторията на Ancestry да проучи повече своето музикално наследство и това на страните, в които се съдържа ДНК на неговия род” – обяснява Даниел Лий, ръководител на проекта в Spotify. Винеет Мехра, главен маркетингов на Ancestry, има сходна гледна точка: „Това е много повече от статистика, обединихме сили, за да помогнем на хората да преживеят музикално своята култура, не само да четат за нея.”
От Spotify успокояват, че няма да има изтичане на информация, а че всеки потребител ще трябва сам да въведе своите ДНК резултати в плейлистата си. Оттам допълват, че в момента на пускането на този проект над 10 000 души са ползвали тази услуги, като през следващите дни се очаква, те да се увеличават главоломно.
Засега този проект звучи повече като опипване на почвата, но е показателен за това какво ни очаква в близко бъдеще – обединяване на гигантите, които съдържат каквато и да е било информация за нас…
Сегашната си музикално ДНК графика може да проверите оттук.