Хартията, която може да бъде засадена, също е на пазара от няколко години и представлява смес от рециклирана хартия, вода и семена от малки цветя или от билки (може да се направи лесно и у дома). След като прочетете вестника можете да го разкъсате на дребни парченца, да ги хвърлите в някоя саксия, ако не ви се занимава да го засаждате. Поливате редовно и след няколко седмици ще имате растения и цветя. А и новините ще са забравени.
Проектът е на една от най-големите рекламни агенции в Япония - Dentsu Inc. Това не е първата ползотворна инициатива, предприета от японския всекидневник. Ангажираността му към опазването на околната среда вече е добре известна благодарение на предишна рекламна кампания - за дарения за население, страдащо от недостиг на питейна вода.
Екологичният вестник има огромен успех, тиражът му е над четири милиона екземпляра на ден в цялата страна, приходите от продажби са към 80 млн. йени, което се равнява на над 700 хил. долара. Инициативата включва и часове в училищата, за да се повиши осведомеността на децата по въпросите на опазването на околната среда и с цел да ги научи на важността от рециклирането.