Бъдете подготвени за излет в планината
В магазините на Fjällräven може да се сдобиете с всичко необходимо за така бленуваното бягство сред природата

Най-доброто от лошото време за всеки терен
С новото попълнение в портфолиото в лицето на High Coast Hydratic, Fjällräven разширява своята гама от устойчиви и издръжливи на метеорологични условия облекла, подходящи за любители на открито навсякъде. Колекцията се състои от водоустойчиви, проветриви и компактни якета и панталони, изработени от 100% рециклиран полиамид с PU покритие, импрегниране без PFC и уникален десен на вътрешния хастар, дело на шведския художник Ерик Оловсон.

Излетът в планината не е същият, ако не си носим удобна и практична раница. От Fjällräven са се погрижили и за този елемент с новата High Coast Totepack. Може да я носите на рамо или на гръб, а за по-голямо удобство раницата може да се сгъва и побира в предния си джоб. Има подплатено отделение за лаптоп, в случай че искате да направите по-плавен прехода между градско и планинско движение. Платът и подплатата са направени от 100% рециклиран полиестер, а основният материал е подсилен допълнително с издръжливия, водоустойчив плат Bergshell.
Устойчиво проектиране
Промяната идва отвътре. От Fjällräven разбират това и поради тази причина проектират всеки един от своите модели с оглед на неговата оптимална функционалност, устойчив произход и неподвластен на времето дизайн. Например, след като бяха намерени перфлуорвъглеводороди (PFC) в кръвта на антарктическите пингвини и полярните мечки през 2015 година, Fjällräven прекрати използването на този химикал в производството на своите водоустойчиви, дишащи shell модели. Макар дългосрочните ефекти от PFC да са все още неизяснени, съществуват предположения, че той засяга имунната и хормонална система на живите организми. Въпреки трудностите, които обуславя едно такова решение (водоустойчивостта на повечето shell якетата идва именно от използването на PFC), екипът на Fjällräven бе непоколебим в своя стремеж за бъдеще без следи и успя да намери решение за импрегнация без вредни химикали.
Разработването на трайна, функционална и неподвластна на времето екипировка в продължение на повече от шейсет години е истинска привилегия за марката и Fjällräven очаква с нетърпение още поне шейсет години прекарани заедно под открито небе със сплотената общност на планирани и любители на природата.
Бъдете готови за всяка ситуация с моделите екипировка на Fjällräven! Можете да ги откриете в официалния магазин на марката в The Mall, ниво 0 или на fjallraven-shop.bg
Още по темата:

Тя е пианистка на 106 години и обожава да свири Дебюси
Колет Маз пуска нов диск през април

Ако сте се чудили какво означава името на една страна, тази карта ви дава отговор
Знаехте ли, че Испания означава „Земя на много зайци”?

Бъдете внимателни! Опасна измама във фейсбук!
Лъжливи сайтове събират лични данни и банкова информация

2019 г.: 2,4 милиона са бедните във Великобритания
Увеличава се броят на семействата с деца, които не смогват финансово

230 000 подписаха петиция против ваксинационните паспорти
Освен дискриминация, има опасност от злоупотреба с лични данни

Първо отлепяш, после облизваш
Простички ритуали с чай и бисквити спасяват от пандемична самота и депресия

Пак хакнаха Facebook: Данните на 533 млн. души са на показ безплатно
България е в списъка с разбити 432 473 профила

Възвеличаха Грета Тунберг в бронзова статуя за 24 000 британски лири
Студентски организации от Университета в Уинчестър изразиха бурно недоволство

Вечната любов съществува
Двойка от Стафордшър празнува 70 г. брак и разказва тайните на спокойния живот в обич

Човекът, който сам си направи операция от апендицит
Рогозов получава симптомите в антарктическата станция и няма друг избор освен да си помогне сам

Японски милиардер тръгва за Луната през 2023 година
Юсаку Миязава търси 8 творци от цял свят да го придружат за негова сметка за пътуване до Луната

„Дефицитът на Витамин B17 може да причини рак"
Какво прави хората податливи на фалшиви здравни новини

По кучетата им ще ги познаете
Жените предпочитат мъже с Джак Ръсел териер, а мъжете - жени с чихуахуа

Потребителите на социалните медии са по-склонни да вярват в дезинформация
Те уж са информирани, но не могат да отговорят на въпроси, свързани с факти