Педагози и родители с петиция против предлаганите мерки в училищата
Гражданите да не бъдат делени на ваксинирани и неваксинирани, настояват учителите

Худ. Андре-Анри Даргелас
Според авторите на отвореното писмо и петицията в случая с опита за налагане на задължителни маски и тестове, както и принудата на населението към ваксинация, под предлога, че се намираме в извънредна епидемологична обстановка, са нарушени Конституцията на РБългария и Наказателния кодекс.
"Намираме за еднозначно нарушаване на Конституцията по тези членове и алинеи при опит за задължително тестване и ваксиниране на ученици и учители, както и деленето ни на групи (учители, медици, социални работници), за които част от обществото смята, че са длъжни да бъдат ваксинирани...
Такова разбиране показва, че на нашите професии се гледа основно като на обслужващи, а не основополагащи и явно се смята, че изпълняващите ги са се съгласили при встъпването в длъжност да се превърнат в роби. Робът не владее своето тяло и няма правото на неприкосновеност и собствено мнение, може да бъде подлаган на експерименти и медицински манипулации, без своето изрично съгласие.
Настояваме учителите и всички български граждани да не бъдат делени на ваксинирани и неваксинирани, нито да бъдат сегрегирани по какъвто и да било признак, с оглед на това."
"Ние сме изумени, че от нас се изисква да проявим „отговорност“ към останалите, след като държавата, производителите на ваксини, лекарите и медицинският персонал, които поставят ваксините, са напълно освободени от отговорност в случай на летален изход или странични ефекти.
Няма как без да има отговорност от държавата, защита на населението, грижа за пострадалите и техните семейства, да се изисква персонално участие в експеримент, който е със съмнителен ефект, както видяхме в случая с Израел...
Считаме, че принуждаването на малка част от населението да бъде ваксинирана не може да повлияе в благоприятен аспект на целокупното българско население и на кризата с разпространението на КОВИД-19.
Този факт изисква съвършено нов подход в решаването на кризисната ситуация с КОВИД-19 и със сигурност следва да се престане с твърденията, че ваксините пазят по какъвто и да било начин човека, близките му или поне от по-сериозни последици от разболяване.
На този етап можем да предположим смело, че това са погрешни внушения, които предизвикват огромни проблеми, доколкото ваксинираните хора живеят с погрешното убеждение, че са предпазени по какъвто и да било начин от тази болест. Те стават невнимателни и безотговорни, без да предпазват себе си и другите при общуване."
"За трета година се нарушава законът, според който учениците следва да получат освен интелектуално развитие, още емоционално, социално, духовно-нравствено и физическо развитие и подкрепа. Ние наблюдаваме катастрофални последици за физическата култура на децата, които затворени по домовете си, се превръщат в инвалиди за цял живот, с нарушен опорно-двигателен апарат, със зрителни и слухови проблеми. Целодневното взиране в монитора със слушалки на ушите довежда до неизлечими проблеми; отделно се развиват редица допълнителни заболявания от липсата на чист въздух и слънчева светлина.
В емоционален план ние възпитаваме вече социопати, млади хора, които вече са подложени на нечовешка самота и депресии, които не могат по нормален начин да се запознаят със свои връстници. Това унищожава не само настоящето, но и бъдещето. Ролята на държавата се отнася и до семейното планиране и поощряването на положителните демографски процеси. Как това може да се случи, когато младите ни хора нямат физическа възможност да се срещнат?"
Още по темата:

Китайското правителство продължава да насърчава „интелигентните класни стаи“
В някои действащи проекти съотношението на преподаден материал от ИИ и от жив учител вече е 70%/30%

Отворени врати в ,,Белите кокичета“ на 29 април
В основата на работата в детската школа е Слънчевото възпитание

Какво е растителна слепота?
В образователната система се отделя по-малко внимание на растенията. Природозащитниците наричат това зоошовинизъм.

Децата в детска школа ,,Белите кокичета” се възпитават с методите на Учителя Петър Дънов
Заповядайте в деня на отворените врати на 25.03.2023 г.

Педагогика на всекидневието
Какво е бъдещето на образованието и кое е образованието на бъдещето?

Любов Миронова: Преподавам Озарена педагогика
Сякаш преди хората имаха много въпроси и търсеха истината, а сега имат много отговори и нямат истински въпроси

Не учете отделни думи, използвайте контекста максимално
10 съвета от Като Ломб, която знаела 16 езика

Любов Миронова: Възпитанието на едно дете започва преди да има... дете
В „Училище за съзнателни родители” давам ясни указания какво, кога и колко е добре да се прави – като рецепта на вкусно сготвена гозба

Честит празник, скъпи деца и родители!
Това е един от от най-вълнуващите дни в живота ни. Ще го разберем по-късно.

Добрият учител няма да отгледа деца, които искат уравниловка
Децата трябва да се обичат еднакво - и палавите, и послушните, и бързите и мудните, и мързеливите и прилежните

Любов Миронова: Върнете на децата приказките!
С „Пътеводител в света на приказките” от духовния свят малките ще „кацнат” в реалността и ще се формират като хармонични личности

Защо е важно да имате повече книги, отколкото можете да прочетете
Според писателя Кевин Дикинсон прочетените книги са далеч по-малко ценни от непрочетените

Над 1000 ученици от цялата страна тренират с ултрамаратонеца Краси Георгиев
Благотворителното събитие “Предизвикай се с кауза” подкрепя българското образование и работата на фондация "Заедно в час"

Популярни актьори се предизвикват със спортни постижения
Те ще изкачват върхове, карат 120 км с колело, за да подкрепят българското образование

За първи път “Предизвикай се с кауза” обединява хиляди хора в подкрепа на достъпа до качествено образование
Благотворителното спортно събитие насърчава всеки да изпълни лично спортно предизвикателство