Кейт Уинслет в „Mер от Ийсттаун"
Един сериал на НВО уби лустросаните представи на зрителите за кино и показа животът какъвто е
Сърцат детектив със сложен личен живот; гол женски труп; заспал малък град, раздиран от тайни. Създаването на хитовия сериал на HBO „Mер от Ийсттаун", е по познатата съспенс-политико-романтико-социална схема, но пълното трансформиране на серийната звезда от кориците на Vogue Кейт Уинслет в Мер Шийхан дава неочаквана гледна точка на всичко до болка познато на малкия екран.
Никъде не се виждат сълзливите парфюмирани детайли от „Големи малки лъжи" или копринените блузи и кадифени палта от „Отмяната" (The Undoing). Вместо това още в първи епизод виждаме детектив Шийхан, облечена в неприлично ретро деним и разкопчана риза с тениска отдолу, с крака върху кухненската маса, обути с вълнени чорапи, да нагъва мазен чипс направо от пакета.
Уинслет сподели в развлекателния сайт Collider, че на 45 години е доволна и горда, че „сега имам правото просто да изглеждам като едно л___о на екрана ... Нямам лицето или тялото, които имах преди 20 години, и това наистина е добре ." Това е класически самоунищожаващата се Уинслет. На екрана тя изобразява Мер много по-фино.
Уинслет все още е красива, но Мер не дава приоритет на външния си вид. Тя боядисва косата си, просто не е успяла да изсветли корените си. Тя няма ботокс и кожата й има реалистична зимна бледност.
„Беше много предизвикателно да накарам Кейт Уинслет да не прилича на Кейт Уинслет, защото е толкова зашеметяваща“, казва дизайнерът на костюмите Меган Касперлик пред подкаста на Awards Daily. „Но направих няколко фитинги с Кейт и веднага щом получихме това наистина "родово" клеймо върху нея - ризата, която е брутално неподходяща за холивудските стандарти и която Кейт никога нямаше да облече - това й помогна да усети образа."
Това е история за скръбта и за това как хората живеят с нея, на семействата, разсипани не само от отвличания и убийства, но и от изневери, безработица, бездуховност, пристрастяващи лекарства, отпускани по рецепта, незаконни наркотици, далавери и самоубийства. Като портрет на съвременна Америка сериалът не е ласкателен и е тежък за преглъщане заради своята честност.
Още по темата:
Колко здраво жените стискат веригите, които ги оковават!
124 г. от рождението на майката на Скарлет О'Хара – Маргарет Мичъл
Донесе ми от ветрове заръка, пожари звездни, за да не тъжа...
91 години от рождението на Евтим Евтимов
За паралелните вселени на войната и мира
Турски дигитален художник преплете два свята в невероятно въздействащ колаж
На 23 октомври идва „Най-смешното шоу завинаги навсякъде и само за вас”
„Заглавието е иронично, но и не е, тъй като живеем във века на рекламата“, намига Ива Тодорова
Разширих си клетката, за да не могат да ме дърпат и скубят
На 92 г. почина големият български художник Иван Вукадинов
Подбрани филми за Земята и Космоса ще се излъчват безплатно в столични паркове
На прожекциите в идните дни може да спечелите и брой на Списание 8
Това, което другите наричат лудост - за мен е единственият разумен начин да обичаш
Франзсоаз Саган: Нищо не предизвиква ревност така, както смехът
Картина на ван Гог разкрива дълбоко разбиране на природните феномени
Изследват дали художникът е изучавал процесите на атмосферната турбуленция или просто е бил крайно наблюдателен
Когато една врата се затваря и друга се отваря, вероятно си в затвора
Вечните смешки на Джон Клийз от „Монти Пайтън“
40-ото издание на Аполония завърши с вълнуващ концерт на „Фондацията“
Кирил Маричков беше удостоен със статуетката – знак на „Аполония“, за участието му през годините във Фестивала
Какво би било човечеството, ако не познаваше цветята?
Мълчанието е елементът, в който великите неща се оформят, пише авторът на „Синята птица“
Виена търси нов оригинален прочит на валса „На хубавия син Дунав“
Обявен е международен конкурс за нестандартно изобразяване на вечната музика
Ален Делон: „Бих могъл да ударя човек, но не и животно“
Светът скърби за своя любимец от киното - мъжа с най-дълбокия син поглед и с най-пленителната усмивка
Х.Уелс: Всички имаме свои машини на времето
Никой не би повярвал, че този свят е наблюдаван отблизо от интелекти, по-големи от човешкия