Китайското правителство продължава да насърчава „интелигентните класни стаи“
В някои действащи проекти съотношението на преподаден материал от ИИ и от жив учител вече е 70%/30%
Някои програми оценяват всеки ученик въз основа на проявите му в класната стая. Китайското правителство продължава да насърчава множенето на „интелигентни класни стаи“, тъй като според управляващите те продължават да разширяват границите на китайското образование.
Наблюдатели обясняват старанието да се постигнат възможно най-високи резултати в учението, включително и с помощта на ИИ, заради огромната конкуренция в Китай.
Един от основните проблеми при използването на ИИ в класната стая е погазването на поверителните данни и неприкосновеността на ученика. Учениците се наблюдават постоянно. Никой няма право да се откаже да бъде следен и тази технология е внедрена почти без никакво официално съгласие от родителите. Съществува и риск от потенциални неточности в алгоритмите на роботите, които биха могли да интерпретират неправилно действията на ученик и да му навлекат неприятности с преценките си.
Психолози смятат, че управляваната от ИИ образователна система се фокусира силно върху резултатите и рискува да задуши креативността на децата.
Интелигентно адаптивно образование
Пример за AI образование в Китай е Squirrel AI. Squirrel AI е специализиран в „интелигентно адаптивно образование“. Squirrel AI използва алгоритъм, така че учениците да получават 70% от преподавания материал от ИИ, а останалите 30% - от хора учители. Това позволява образование, съобразено с нуждите на всяко дете, като същевременно поддържа известен човешки контрол за управление на процеса на машинно обучение.
Китай има огромен потенциал за прилагане на схеми като тази поради високото си ниво на развитие на ИИ. Делът на научните статии от Китай, разработващи развитието на ИИ, се е повишил от 4,2% през 1997 г. на 27,7% през 2017 г. Китай вече е лидер както в научните публикации, посветени на ИИ, така и в заявките за патенти, свързани с ИИ.
Още по темата:
Тя се въртяла в час, била разсеяна и я обявили за проблемно дете
А Джилиан Лин, впоследствие прочут хореограф, просто искала да танцува
Български медалисти в Международната Менделеева олимпиада по химия
Виктор Лилов е с колекция от медали на световни състезания по естествени науки
Любов Миронова: С този курс искам да запълня голяма празнина в образователната ни система
„Озарената педагогика“ е подходяща за професионалисти, работещи с деца от 3 до 7 годишна възраст
Кои са най-големите предизвикателства, с които трябва да се справят учениците в училище?
За да разберете как да ги подкрепим, заповядайте на първата конференция на неформално образование
Възкресили сме фараонската мечта на Египет: задължително всеобщо подчинение
Прочетете откъси от книгата на Джон Гатоу „Затъпяване – скритата цел на държавното образование"
Във всяка възраст можем да се научим на ново умение
Образователен форум представи подходи за учене през целия живот
За училището на живота няма възраст
Включете се като говорител или слушател във форума за учене чрез преживяване
Запишете се в Академия за Човека
Интердисциплинарният просветен център, който извисява и обогатява човека, без значение от възрастта му -> academy@kamdzhalov-foundation.org
Монтесори – революцията в обучението чрез игра
Монтесори философията съчетава традиционни подходи с модерно мислене
Британски университет предлага магистърска степен по магия и окултизъм
Студентите ще учат за дракони, крал Артур и за феминизма във вещерството
Отворени врати в ,,Белите кокичета“ на 29 април
В основата на работата в детската школа е Слънчевото възпитание
Какво е растителна слепота?
В образователната система се отделя по-малко внимание на растенията. Природозащитниците наричат това зоошовинизъм.
Децата в детска школа ,,Белите кокичета” се възпитават с методите на Учителя Петър Дънов
Заповядайте в деня на отворените врати на 25.03.2023 г.
Педагогика на всекидневието
Какво е бъдещето на образованието и кое е образованието на бъдещето?
Любов Миронова: Преподавам Озарена педагогика
Сякаш преди хората имаха много въпроси и търсеха истината, а сега имат много отговори и нямат истински въпроси